Partner Panasonic Polska 

INFOLINIA 814 45 8000

Znalezione obrazy dla zapytania panasonic

 

Zintegrowana komunikacja

Co to są systemy zintegrowanej komunikacji?
Systemy zintegrowanej komunikacji (ang. Unified Communications) to inaczej rozwiązania, w których zastosowano zwiększony stopień integracji w celu zoptymalizowania procesów biznesowych. Zintegrowana komunikacja nie bazuje na pojedynczych produktach, lecz na systemach złożonych z wielu powiązanych wspólnym interfejsem użytkownika składników, które odpowiadają za obsługę wiadomości (poczty e-mail, komunikatorów, poczty głosowej i połączeń wideo), rozmów telefonicznych, konferencji, funkcji rozszerzonej informacji o obecności (online i telefonicznych), wykrywanie obecności i stanu urządzeń oraz udostępnianie informacji.
 

Dla kogo jest przeznaczona zintegrowana komunikacja?

Realia dzisiejszego dynamicznego świata biznesu wymagają, aby firmy działały sprawniej i zapewniały klientom wyższy poziom obsługi, skracając przy tym czas reakcji i wydając mniej pieniędzy. Coraz więcej firm odchodzi od tradycyjnego modelu środowiska pracy, w którym centralnym elementem było biurko. Wielu pracowników wybiera bowiem wariant mobilny — pracują w domu, korzystają ze środków transportu i przemieszczą się między oddziałami firmy lub podróżują po świecie. Tak dynamiczne środowiska pracy nie mogą się obyć bez wydajnych środków komunikowania się wewnątrz firmy oraz z klientami.

Dzięki zintegrowanej komunikacji firmy mogą łatwiej pozostawać w kontakcie, co jest zasługą powiązania funkcji wykrywania obecności z procesami biznesowymi oraz możliwości uzyskania dostępu do informacji służbowych w dowolnym miejscu i czasie.

Dlaczego warto sięgnąć po rozwiązania zintegrowanej komunikacji?
Uzupełnienie procesów i aplikacji o rozwiązania UC niesie szereg korzyści, w tym między innymi:

  • Usprawnienie komunikacji:

Możliwość kontaktowania się ze współpracownikami, wybierając ich na podstawie posiadanej wiedzy lub umiejętności, co pomaga ograniczyć opóźnienia związane z czynnikiem ludzkim.

  • Poprawa produktywności:

Dzięki funkcjom rozszerzonej obecności, zunifikowanej obsłudze wiadomości, sterowaniu metodą „wskaż i kliknij” za pomocą komputera, połączeniom VoIP i innym funkcjom można zrobić znacznie więcej, niż mając do dyspozycji zwykły telefon.

  • Zarządzanie zespołami:

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, z kim komunikują się członkowie zespołów, oraz do raportów.

  • Mobilność:

Wykorzystaj technologie DECT i IP, aby zapewnić użytkownikom nieograniczony miejscem ani czasem dostęp do informacji firmowych i pozwolić na działanie w ruchu - w pobliżu stanowisk pracy, na terenie firmy i poza nią.

  • Podniesienie jakości obsługi klientów:

Dzięki integracji z typowymi aplikacjami biurowymi, takimi jak na przykład Microsoft Outlook, Exchange czy usługi LDAP, a także narzędziami w rodzaju systemów kontroli wstępu wykorzystującymi domofony, kamery IP i aplikacje internetowe zyskasz wszystko, czego potrzeba do poprawienia jakości obsługi klientów.
 

Wymienione korzyści pozwalają firmom skrócić czas potrzebny na kontakt i komunikację, a tym samym lepiej zarządzać czasem i zwiększyć zadowolenie klientów, którzy będą obsługiwani przez bardziej produktywnych i szybszych pracowników.

Rozwiązania zintegrowanej komunikacji dla małych i średnich firm?
Odpowiedzią firmy Panasonic są zaawansowane platformy komunikacji sieciowej (KX-NCP500 i KX-NCP1000) oraz oprogramowanie Communication Assistant, dzięki którym firmy mogą poznać prawdziwe zalety zintegrowanej komunikacji.
 

Platformy komunikacji sieciowej (NCP)
Platformy komunikacji sieciowej firmy Panasonic (KX-NCP) to zaawansowane systemy umożliwiające firmom wdrożenie zintegrowanej komunikacji dzięki dostarczeniu im narzędzi, które rozszerzają i usprawniają procesy komunikacyjne w przedsiębiorstwie z użyciem aplikacji wykorzystujących rozszerzone funkcje obecności.

Platformy NCP zapewniają skuteczniejsze sposoby komunikacji z pracownikami i klientami — dzięki nim można zyskać nieograniczony czasem ani miejscem dostęp do całej gamy firmowych aplikacji komunikacyjnych, z których można będzie korzystać za pośrednictwem szeregu inteligentnych i łatwych w obsłudze urządzeń przewodowych i bezprzewodowych. Co więcej, dzięki integracji z telefonami komórkowymi użytkownicy mobilni lub zdalni mogą zachować łączność z firmą, nawet gdy są w podróży.
 

Seria Communication Assistant (CA)
Pakiet oprogramowania zwiększającego produktywność z serii Communication Assistant to intuicyjna w obsłudze aplikacja komputerowa. Aplikacja współpracuje z platformami NCP firmy Panasonic i umożliwia firmom wdrożenie rozwiązań zintegrowanej komunikacji. Łączy prostą w obsłudze telefonię opartą na metodzie „wskaż i kliknij” z funkcjami rozszerzonej obecności, informowaniem o dostępności, integracją z programem Microsoft Outlook® i licznymi narzędziami współpracy. Wszystko po to, by użytkownicy systemów telefonii biznesowej mogli się łatwiej komunikować w czasie rzeczywistym i zyskali dodatkowe możliwości.

Aplikacja Communication Assistant jest łatwa w instalacji i obsłudze, a jej wdrożenie nie wymaga użycia serwera, dzięki czemu stanowi doskonałe rozwiązanie dla małych i średnich firm dysponujących ograniczoną wiedzą informatyczną i liczbą pracowników.
 

Przyszłość
Wnioski są oczywiste: rozwiązania zintegrowanej komunikacji to właściwa droga dla firm pragnących optymalizować procesy biznesowe. W miarę, jak dokonuje się stopniowe przejście od tradycyjnego, stacjonarnego środowiska pracy do modelu mobilnego, Panasonic dostarcza firmom niezbędne narzędzia pozwalające na sprawną komunikację w każdym miejscu i czasie!

Zintegrowana komunikacja

Co to są systemy zintegrowanej komunikacji?
Systemy zintegrowanej komunikacji (ang. Unified Communications) to inaczej rozwiązania, w których zastosowano zwiększony stopień integracji w celu zoptymalizowania procesów biznesowych. Zintegrowana komunikacja nie bazuje na pojedynczych produktach, lecz na systemach złożonych z wielu powiązanych wspólnym interfejsem użytkownika składników, które odpowiadają za obsługę wiadomości (poczty e-mail, komunikatorów, poczty głosowej i połączeń wideo), rozmów telefonicznych, konferencji, funkcji rozszerzonej informacji o obecności (online i telefonicznych), wykrywanie obecności i stanu urządzeń oraz udostępnianie informacji.
 

Dla kogo jest przeznaczona zintegrowana komunikacja?
Realia dzisiejszego dynamicznego świata biznesu wymagają, aby firmy działały sprawniej i zapewniały klientom wyższy poziom obsługi, skracając przy tym czas reakcji i wydając mniej pieniędzy. Coraz więcej firm odchodzi od tradycyjnego modelu środowiska pracy, w którym centralnym elementem było biurko. Wielu pracowników wybiera bowiem wariant mobilny — pracują w domu, korzystają ze środków transportu i przemieszczą się między oddziałami firmy lub podróżują po świecie. Tak dynamiczne środowiska pracy nie mogą się obyć bez wydajnych środków komunikowania się wewnątrz firmy oraz z klientami.
 
Dzięki zintegrowanej komunikacji firmy mogą łatwiej pozostawać w kontakcie, co jest zasługą powiązania funkcji wykrywania obecności z procesami biznesowymi oraz możliwości uzyskania dostępu do informacji służbowych w dowolnym miejscu i czasie.
 

Dlaczego warto sięgnąć po rozwiązania zintegrowanej komunikacji?
Uzupełnienie procesów i aplikacji o rozwiązania UC niesie szereg korzyści, w tym między innymi:

  • Usprawnienie komunikacji:

Możliwość kontaktowania się ze współpracownikami, wybierając ich na podstawie posiadanej wiedzy lub umiejętności, co pomaga ograniczyć opóźnienia związane z czynnikiem ludzkim.

  • Poprawa produktywności:

Dzięki funkcjom rozszerzonej obecności, zunifikowanej obsłudze wiadomości, sterowaniu metodą „wskaż i kliknij” za pomocą komputera, połączeniom VoIP i innym funkcjom można zrobić znacznie więcej, niż mając do dyspozycji zwykły telefon.

  • Zarządzanie zespołami:

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, z kim komunikują się członkowie zespołów, oraz do raportów.

  • Mobilność:

Wykorzystaj technologie DECT i IP, aby zapewnić użytkownikom nieograniczony miejscem ani czasem dostęp do informacji firmowych i pozwolić na działanie w ruchu - w pobliżu stanowisk pracy, na terenie firmy i poza nią.

  • Podniesienie jakości obsługi klientów:

Dzięki integracji z typowymi aplikacjami biurowymi, takimi jak na przykład Microsoft Outlook, Exchange czy usługi LDAP, a także narzędziami w rodzaju systemów kontroli wstępu wykorzystującymi domofony, kamery IP i aplikacje internetowe zyskasz wszystko, czego potrzeba do poprawienia jakości obsługi klientów.
 

Wymienione korzyści pozwalają firmom skrócić czas potrzebny na kontakt i komunikację, a tym samym lepiej zarządzać czasem i zwiększyć zadowolenie klientów, którzy będą obsługiwani przez bardziej produktywnych i szybszych pracowników.
 
Unified communications product diagram
 

Rozwiązania zintegrowanej komunikacji dla małych i średnich firm?
Odpowiedzią firmy Panasonic są zaawansowane platformy komunikacji sieciowej (KX-NCP500 i KX-NCP1000) oraz oprogramowanie Communication Assistant, dzięki którym firmy mogą poznać prawdziwe zalety zintegrowanej komunikacji.
 

Platformy komunikacji sieciowej (NCP)
Platformy komunikacji sieciowej firmy Panasonic (KX-NCP) to zaawansowane systemy umożliwiające firmom wdrożenie zintegrowanej komunikacji dzięki dostarczeniu im narzędzi, które rozszerzają i usprawniają procesy komunikacyjne w przedsiębiorstwie z użyciem aplikacji wykorzystujących rozszerzone funkcje obecności.

Platformy NCP zapewniają skuteczniejsze sposoby komunikacji z pracownikami i klientami — dzięki nim można zyskać nieograniczony czasem ani miejscem dostęp do całej gamy firmowych aplikacji komunikacyjnych, z których można będzie korzystać za pośrednictwem szeregu inteligentnych i łatwych w obsłudze urządzeń przewodowych i bezprzewodowych. Co więcej, dzięki integracji z telefonami komórkowymi użytkownicy mobilni lub zdalni mogą zachować łączność z firmą, nawet gdy są w podróży.
 

Seria Communication Assistant (CA)
Pakiet oprogramowania zwiększającego produktywność z serii Communication Assistant to intuicyjna w obsłudze aplikacja komputerowa. Aplikacja współpracuje z platformami NCP firmy Panasonic i umożliwia firmom wdrożenie rozwiązań zintegrowanej komunikacji. Łączy prostą w obsłudze telefonię opartą na metodzie „wskaż i kliknij” z funkcjami rozszerzonej obecności, informowaniem o dostępności, integracją z programem Microsoft Outlook® i licznymi narzędziami współpracy. Wszystko po to, by użytkownicy systemów telefonii biznesowej mogli się łatwiej komunikować w czasie rzeczywistym i zyskali dodatkowe możliwości.

Aplikacja Communication Assistant jest łatwa w instalacji i obsłudze, a jej wdrożenie nie wymaga użycia serwera, dzięki czemu stanowi doskonałe rozwiązanie dla małych i średnich firm dysponujących ograniczoną wiedzą informatyczną i liczbą pracowników.
 

Przyszłość
Wnioski są oczywiste: rozwiązania zintegrowanej komunikacji to właściwa droga dla firm pragnących optymalizować procesy biznesowe. W miarę, jak dokonuje się stopniowe przejście od tradycyjnego, stacjonarnego środowiska pracy do modelu mobilnego, Panasonic dostarcza firmom niezbędne narzędzia pozwalające na sprawną komunikację w każdym miejscu i czasie!

- See more at: http://business.panasonic.pl/rozwiazania-komunikacyjne/rozwizania-komunikacyjne-panasonic-informacje/rozwizania-pbx/sip-informacje/zintegrowana-komunikacja#sthash.HNVkhxRY.dpuf

 

Zintegrowana komunikacja

Co to są systemy zintegrowanej komunikacji?
Systemy zintegrowanej komunikacji (ang. Unified Communications) to inaczej rozwiązania, w których zastosowano zwiększony stopień integracji w celu zoptymalizowania procesów biznesowych. Zintegrowana komunikacja nie bazuje na pojedynczych produktach, lecz na systemach złożonych z wielu powiązanych wspólnym interfejsem użytkownika składników, które odpowiadają za obsługę wiadomości (poczty e-mail, komunikatorów, poczty głosowej i połączeń wideo), rozmów telefonicznych, konferencji, funkcji rozszerzonej informacji o obecności (online i telefonicznych), wykrywanie obecności i stanu urządzeń oraz udostępnianie informacji.
 

Dla kogo jest przeznaczona zintegrowana komunikacja?
Realia dzisiejszego dynamicznego świata biznesu wymagają, aby firmy działały sprawniej i zapewniały klientom wyższy poziom obsługi, skracając przy tym czas reakcji i wydając mniej pieniędzy. Coraz więcej firm odchodzi od tradycyjnego modelu środowiska pracy, w którym centralnym elementem było biurko. Wielu pracowników wybiera bowiem wariant mobilny — pracują w domu, korzystają ze środków transportu i przemieszczą się między oddziałami firmy lub podróżują po świecie. Tak dynamiczne środowiska pracy nie mogą się obyć bez wydajnych środków komunikowania się wewnątrz firmy oraz z klientami.
 
Dzięki zintegrowanej komunikacji firmy mogą łatwiej pozostawać w kontakcie, co jest zasługą powiązania funkcji wykrywania obecności z procesami biznesowymi oraz możliwości uzyskania dostępu do informacji służbowych w dowolnym miejscu i czasie.
 

Dlaczego warto sięgnąć po rozwiązania zintegrowanej komunikacji?
Uzupełnienie procesów i aplikacji o rozwiązania UC niesie szereg korzyści, w tym między innymi:

  • Usprawnienie komunikacji:

Możliwość kontaktowania się ze współpracownikami, wybierając ich na podstawie posiadanej wiedzy lub umiejętności, co pomaga ograniczyć opóźnienia związane z czynnikiem ludzkim.

  • Poprawa produktywności:

Dzięki funkcjom rozszerzonej obecności, zunifikowanej obsłudze wiadomości, sterowaniu metodą „wskaż i kliknij” za pomocą komputera, połączeniom VoIP i innym funkcjom można zrobić znacznie więcej, niż mając do dyspozycji zwykły telefon.

  • Zarządzanie zespołami:

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, z kim komunikują się członkowie zespołów, oraz do raportów.

  • Mobilność:

Wykorzystaj technologie DECT i IP, aby zapewnić użytkownikom nieograniczony miejscem ani czasem dostęp do informacji firmowych i pozwolić na działanie w ruchu - w pobliżu stanowisk pracy, na terenie firmy i poza nią.

  • Podniesienie jakości obsługi klientów:

Dzięki integracji z typowymi aplikacjami biurowymi, takimi jak na przykład Microsoft Outlook, Exchange czy usługi LDAP, a także narzędziami w rodzaju systemów kontroli wstępu wykorzystującymi domofony, kamery IP i aplikacje internetowe zyskasz wszystko, czego potrzeba do poprawienia jakości obsługi klientów.
 

Wymienione korzyści pozwalają firmom skrócić czas potrzebny na kontakt i komunikację, a tym samym lepiej zarządzać czasem i zwiększyć zadowolenie klientów, którzy będą obsługiwani przez bardziej produktywnych i szybszych pracowników.
 
Unified communications product diagram
 

Rozwiązania zintegrowanej komunikacji dla małych i średnich firm?
Odpowiedzią firmy Panasonic są zaawansowane platformy komunikacji sieciowej (KX-NCP500 i KX-NCP1000) oraz oprogramowanie Communication Assistant, dzięki którym firmy mogą poznać prawdziwe zalety zintegrowanej komunikacji.
 

Platformy komunikacji sieciowej (NCP)
Platformy komunikacji sieciowej firmy Panasonic (KX-NCP) to zaawansowane systemy umożliwiające firmom wdrożenie zintegrowanej komunikacji dzięki dostarczeniu im narzędzi, które rozszerzają i usprawniają procesy komunikacyjne w przedsiębiorstwie z użyciem aplikacji wykorzystujących rozszerzone funkcje obecności.

Platformy NCP zapewniają skuteczniejsze sposoby komunikacji z pracownikami i klientami — dzięki nim można zyskać nieograniczony czasem ani miejscem dostęp do całej gamy firmowych aplikacji komunikacyjnych, z których można będzie korzystać za pośrednictwem szeregu inteligentnych i łatwych w obsłudze urządzeń przewodowych i bezprzewodowych. Co więcej, dzięki integracji z telefonami komórkowymi użytkownicy mobilni lub zdalni mogą zachować łączność z firmą, nawet gdy są w podróży.
 

Seria Communication Assistant (CA)
Pakiet oprogramowania zwiększającego produktywność z serii Communication Assistant to intuicyjna w obsłudze aplikacja komputerowa. Aplikacja współpracuje z platformami NCP firmy Panasonic i umożliwia firmom wdrożenie rozwiązań zintegrowanej komunikacji. Łączy prostą w obsłudze telefonię opartą na metodzie „wskaż i kliknij” z funkcjami rozszerzonej obecności, informowaniem o dostępności, integracją z programem Microsoft Outlook® i licznymi narzędziami współpracy. Wszystko po to, by użytkownicy systemów telefonii biznesowej mogli się łatwiej komunikować w czasie rzeczywistym i zyskali dodatkowe możliwości.

Aplikacja Communication Assistant jest łatwa w instalacji i obsłudze, a jej wdrożenie nie wymaga użycia serwera, dzięki czemu stanowi doskonałe rozwiązanie dla małych i średnich firm dysponujących ograniczoną wiedzą informatyczną i liczbą pracowników.
 

Przyszłość
Wnioski są oczywiste: rozwiązania zintegrowanej komunikacji to właściwa droga dla firm pragnących optymalizować procesy biznesowe. W miarę, jak dokonuje się stopniowe przejście od tradycyjnego, stacjonarnego środowiska pracy do modelu mobilnego, Panasonic dostarcza firmom niezbędne narzędzia pozwalające na sprawną komunikację w każdym miejscu i czasie!

- See more at: http://business.panasonic.pl/rozwiazania-komunikacyjne/rozwizania-komunikacyjne-panasonic-informacje/rozwizania-pbx/sip-informacje/zintegrowana-komunikacja#sthash.HNVkhxRY.dpuf

 

 

Zintegrowana komunikacja

Co to są systemy zintegrowanej komunikacji?
Systemy zintegrowanej komunikacji (ang. Unified Communications) to inaczej rozwiązania, w których zastosowano zwiększony stopień integracji w celu zoptymalizowania procesów biznesowych. Zintegrowana komunikacja nie bazuje na pojedynczych produktach, lecz na systemach złożonych z wielu powiązanych wspólnym interfejsem użytkownika składników, które odpowiadają za obsługę wiadomości (poczty e-mail, komunikatorów, poczty głosowej i połączeń wideo), rozmów telefonicznych, konferencji, funkcji rozszerzonej informacji o obecności (online i telefonicznych), wykrywanie obecności i stanu urządzeń oraz udostępnianie informacji.
 

Dla kogo jest przeznaczona zintegrowana komunikacja?
Realia dzisiejszego dynamicznego świata biznesu wymagają, aby firmy działały sprawniej i zapewniały klientom wyższy poziom obsługi, skracając przy tym czas reakcji i wydając mniej pieniędzy. Coraz więcej firm odchodzi od tradycyjnego modelu środowiska pracy, w którym centralnym elementem było biurko. Wielu pracowników wybiera bowiem wariant mobilny — pracują w domu, korzystają ze środków transportu i przemieszczą się między oddziałami firmy lub podróżują po świecie. Tak dynamiczne środowiska pracy nie mogą się obyć bez wydajnych środków komunikowania się wewnątrz firmy oraz z klientami.
 
Dzięki zintegrowanej komunikacji firmy mogą łatwiej pozostawać w kontakcie, co jest zasługą powiązania funkcji wykrywania obecności z procesami biznesowymi oraz możliwości uzyskania dostępu do informacji służbowych w dowolnym miejscu i czasie.
 

Dlaczego warto sięgnąć po rozwiązania zintegrowanej komunikacji?
Uzupełnienie procesów i aplikacji o rozwiązania UC niesie szereg korzyści, w tym między innymi:

  • Usprawnienie komunikacji:

Możliwość kontaktowania się ze współpracownikami, wybierając ich na podstawie posiadanej wiedzy lub umiejętności, co pomaga ograniczyć opóźnienia związane z czynnikiem ludzkim.

  • Poprawa produktywności:

Dzięki funkcjom rozszerzonej obecności, zunifikowanej obsłudze wiadomości, sterowaniu metodą „wskaż i kliknij” za pomocą komputera, połączeniom VoIP i innym funkcjom można zrobić znacznie więcej, niż mając do dyspozycji zwykły telefon.

  • Zarządzanie zespołami:

Zapewnij sobie dostęp do informacji o tym, z kim komunikują się członkowie zespołów, oraz do raportów.

  • Mobilność:

Wykorzystaj technologie DECT i IP, aby zapewnić użytkownikom nieograniczony miejscem ani czasem dostęp do informacji firmowych i pozwolić na działanie w ruchu - w pobliżu stanowisk pracy, na terenie firmy i poza nią.

  • Podniesienie jakości obsługi klientów:

Dzięki integracji z typowymi aplikacjami biurowymi, takimi jak na przykład Microsoft Outlook, Exchange czy usługi LDAP, a także narzędziami w rodzaju systemów kontroli wstępu wykorzystującymi domofony, kamery IP i aplikacje internetowe zyskasz wszystko, czego potrzeba do poprawienia jakości obsługi klientów.
 

Wymienione korzyści pozwalają firmom skrócić czas potrzebny na kontakt i komunikację, a tym samym lepiej zarządzać czasem i zwiększyć zadowolenie klientów, którzy będą obsługiwani przez bardziej produktywnych i szybszych pracowników.
 
Unified communications product diagram
 

Rozwiązania zintegrowanej komunikacji dla małych i średnich firm?
Odpowiedzią firmy Panasonic są zaawansowane platformy komunikacji sieciowej (KX-NCP500 i KX-NCP1000) oraz oprogramowanie Communication Assistant, dzięki którym firmy mogą poznać prawdziwe zalety zintegrowanej komunikacji.
 

Platformy komunikacji sieciowej (NCP)
Platformy komunikacji sieciowej firmy Panasonic (KX-NCP) to zaawansowane systemy umożliwiające firmom wdrożenie zintegrowanej komunikacji dzięki dostarczeniu im narzędzi, które rozszerzają i usprawniają procesy komunikacyjne w przedsiębiorstwie z użyciem aplikacji wykorzystujących rozszerzone funkcje obecności.

Platformy NCP zapewniają skuteczniejsze sposoby komunikacji z pracownikami i klientami — dzięki nim można zyskać nieograniczony czasem ani miejscem dostęp do całej gamy firmowych aplikacji komunikacyjnych, z których można będzie korzystać za pośrednictwem szeregu inteligentnych i łatwych w obsłudze urządzeń przewodowych i bezprzewodowych. Co więcej, dzięki integracji z telefonami komórkowymi użytkownicy mobilni lub zdalni mogą zachować łączność z firmą, nawet gdy są w podróży.
 

Seria Communication Assistant (CA)
Pakiet oprogramowania zwiększającego produktywność z serii Communication Assistant to intuicyjna w obsłudze aplikacja komputerowa. Aplikacja współpracuje z platformami NCP firmy Panasonic i umożliwia firmom wdrożenie rozwiązań zintegrowanej komunikacji. Łączy prostą w obsłudze telefonię opartą na metodzie „wskaż i kliknij” z funkcjami rozszerzonej obecności, informowaniem o dostępności, integracją z programem Microsoft Outlook® i licznymi narzędziami współpracy. Wszystko po to, by użytkownicy systemów telefonii biznesowej mogli się łatwiej komunikować w czasie rzeczywistym i zyskali dodatkowe możliwości.

Aplikacja Communication Assistant jest łatwa w instalacji i obsłudze, a jej wdrożenie nie wymaga użycia serwera, dzięki czemu stanowi doskonałe rozwiązanie dla małych i średnich firm dysponujących ograniczoną wiedzą informatyczną i liczbą pracowników.
 

Przyszłość
Wnioski są oczywiste: rozwiązania zintegrowanej komunikacji to właściwa droga dla firm pragnących optymalizować procesy biznesowe. W miarę, jak dokonuje się stopniowe przejście od tradycyjnego, stacjonarnego środowiska pracy do modelu mobilnego, Panasonic dostarcza firmom niezbędne narzędzia pozwalające na sprawną komunikację w każdym miejscu i czasie!

- See more at: http://business.panasonic.pl/rozwiazania-komunikacyjne/rozwizania-komunikacyjne-panasonic-informacje/rozwizania-pbx/sip-informacje/zintegrowana-komunikacja#sthash.HNVkhxRY.dpuf